søndag 1. november 2009

"byLaurenLuke"


Jeg har en tendens til å henge meg opp i ting. Sminke er en av disse tingene jeg har brukt (alt for mye?) tid på opp gjennom. Jeg har ikke tall på hvor mange sminkevideoer jeg har sett på youtube, eller hvor mange søk jeg har gjort på e-bay i jakten på de beste produktene til en rimlig penge. En av sminkeguruene jeg følger med på, er Lauren Luke.
Hun er utrolig dyktig, men kanskje aller best når det kommer til valg og sammensetninger av farger. For en tid tilbake kom hun ut med sine egne paletter, ByLaurenLuke (se link over) og disse er bare utrolig fine! I palettene er det primer, flere øyenskygger som passer perfekt sammen, rouge og leppefarge. Jeg har ikke prøvd noe av sminken hennes ennå, så kvaliteten på den kan jeg ikke si så mye om. Men sminken ser fantastisk ut, og jeg skal definitivt prøve den! Jeg tror jeg starter med en palett av navnet "Smokey eyes". Den tror jeg vil passe perfekt til mørke høst- og vinterdager, julebord og andre festivitas i vinter.

Sminken kan bestilles på nettsiden hennes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar