lørdag 14. november 2009

Den lille sorte...


...trenger ikke å koste flesk. Jeg har ikke mye tid til å gå og kikke i butikker lenger. Og når jeg har tid, så har jeg gjerne en liten en eller to med på slep som ikke synes shopping er noe som helst moro. Nettshopping, eller evt ikkenoeshoppingidetheletatt, har derfor blitt mer og mer vanlig, tro det eller ei.
Uansett, nå er det snart jul og med julen følger gjerne en fest eller tre. Og da trenger man en fin kjole! Jeg har ikke råd til å shoppe i vilden sky for tiden (når har jeg egentlig hatt det?;) og har derfor lett på nettet etter fine kjoler. Har funnet flere, men avventet å bestille. Er ikke engang sikker på hvilken str jeg er etter to svangerskap og fødsler.
Vel, i dag fikk jeg barnefri et par timer for å jakte byen for noen fine kjoler. Og jeg fant jeg fant! To stk faktisk. Den ene var en sort, helt enkel palhettkjole som sikkert ville blitt dritlekker med et par enkle, sorte sko til (vurderer virkelig å oppgradere garderoben med denne altså). Den andre var en liten sort perle, godt gjemt blandt masse rare klær på H&M. De var selvfølgelig tomme for den str jeg bruker, typisk. Men halleluja for netthandel- på H&M sin nettbutikk fant jeg den! Nå er jeg jo ikke garantert at den sitter perfekt ettersom jeg ikke fikk prøvd den i riktig str, men for en slikk og ingenting kan man altså få en klassisk lekkerbisken a la denne. Jeg er strålende fornøyd!



2 kommentarer:

  1. Jaaa, jeg har sett den- den er dødslekker!!! Sitter sikkert som et skudd på deg!!
    Jeg har et par alternativer som jeg må prøve før jeg kjøpe noe nytt, men har jo litt lyst på fornyelse til julebordet i helgen;) Har faktisk akkurat kjøpt hårpynt som ligner den du viser her, men jeg kjøpte en svart "rosett". Lurer på om jeg tør å gå med den når alt komme til alt, er litt uvant med sånne store ting på hodet...hihi. Ha en fiiin helg, vennen! Klem

    SvarSlett
  2. Den er kejmpefin den kjolen atså, og til den prisen! Finnes i blå også, men det har du sikkert sett;)
    Ang store dingser på hodet; det er litt uvant ja, hehe. Men så lenge man kjører en enkel og ikke-vulgær stil ellers blir det bare kult. Kan ikke du vise hva du skal gå med på julebordet når du har klart?=)

    SvarSlett