lørdag 31. oktober 2009

Sporty


Blogging tar tid, og jeg har ikke så mye ekstra av akkurat dèt for tiden. Men sånn er det vel for de fleste. I hvertfall i perioder. Jeg har akkurat begynt i nye jobb, og jeg stortrives! Jeg jobber med trening, og det er bare midt i blinken. Musikk og energifylte mennesker omgir meg når jeg er på jobb, og det finnes bare ikke noe mer inspirerende.

Jeg er veldig interessert i klær og mote, og nå som jeg har fått meg ny jobb har jeg på en måte en legitim grunn for å ordne meg litt fresht treningsutstyr. Hehe, føler jeg i alle fall. Denne jakken fra Hummel står blandt annet høyt på ønskelisten min.


Det er lørdag i dag, og jeg har ingen planer. Deilig! Skulle egentlig avgårde og trene i dag, men etter å ha gjenngått X antall aparater på senteret i går, er kroppen for stiv og støl til at jeg orker. Det blir dermed en rolig lørdags i Nannanheimen.

God helg!




2 kommentarer:

  1. Kul jakke! Glimrende anledning til å shoppe treningsklær nå ja! Nå blir du snart i superduperform og kommer snart ikke til å gå med annet.. hehe...
    Håper dere har en herlig og avslappende kveld! Klem H

    SvarSlett
  2. Hei min trofaste følger, hehe=)
    Koselig at du stikker innom- klem

    SvarSlett